Jatkoa tammikuulle
4. Johanna Sinisalo: Linnunaivot
Mahtavaa lukea kerrankin jotain, joka todella tekee vaikutuksen! Todella hämmentävä kertomus. Kuka oli kursiivikertoja? Tekisi mieli aloittaa kirjan lukeminen samantien alusta saadakseen uuden näkökulman ja selvyyttä. Lisää tätä!
Arvio: 5/5
5. Diana Gabaldon: Lumen ja tuhkan maa
Pitkäksi venytettyä viihdemössöä, saman toistoa kirjasta toiseen. En tiedä, miksi silti pitää tätäkin lukea. Uteliaisuudesta? Ei niin huonoakaan, etteikö voisi lukea.
Arvio: 2/5
6. Virpi Hämeen-Anttila: Suden vuosi
Nopeasti lukaistavaa viihdettä. Pidän kirjoitustavasta. Sisältö ei ehkä kummoinen, mutta silti ookoo ja luulen lukevani lisääkin Hämeen-Anttilaa. Jostain syystä pidän, vaikka yleensä en kai tämäntyyppistä lue?
Arvio: 3/5
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti